lauantai 1. syyskuuta 2012

Tahtoo hyvän kropan :/

Tänään oli salipäivä ja voi kuinka pettynyt olin kun kävin puntarilla...
Siis syömiset olleet ihan jees viimeiset pari viikkoa,viime viikolla kävin kolmesti spinnaamassa,kerran crossaamassa,sitten kerran salilla ja kerran kiertoharjoittelussa.Tällä viikolla on ollut kaksi rankkaa spinninkiä (syke heilui taivaissa koko tunnin ajan ja hiki valui),sitten tänään oli salipäivä ja huomenna on spinning sekä kiertoharjoittelu.Ja mun paino ei ollut pudonnut grammaakaan.o_O Olin ihan varma että se olisi pudonnut,mieskin sanoi tänä aamuna että olen laihtunut.Mutta paino ei heilahda mihinkään suuntaan.

Toisaalta tuolla painolla ei ole niin väliä.Mutta olisin tyytyväinen edes -5kg.Pääasia on kuitenkin siinä miltä näyttää ja missä kunnossa lihakset ovat.Mulla on taipumusta kasvattaa turhan paljon olkapäitä,jalkoja sekä epäkkäitä ja vatsa jää aina vaan vähälle huomiolle.Vaikka juuri siihen pitäisi keskittyä.:P Se on mun huonoin osa-alue.Sekä vaikein treenata.Meinaan kolme raskautta on tehneet terää,mulla on vieläkin välillä kipuja jos teen vatsoja.En tiedä sitten kuinka kauan vatsafileiden palautuminen kestää loppupeleissä.

Vaikeinta on hyväksyä se että ei mahdu oikeisiin vaatteisiin.Siis mulle oikeisiin.;) Muutenkin mulla on aina ollut hieman vaikea suhde vartalooni.Niin kauan kuin muistan.Paino on vaihdellun todella paljon,olen ollut ihan liian laiha ja sitten lievästi ylipainoinen.Enkä koskaan tyytyväinen.
Esikon syntymän jälkeen laihduin ihan liian laihaksi.Paino oli jotain 50kg luokkaa.Keskimmäisen synnytyksen jälkeen meni reilu puoli vuotta ja olin ihan hyvässä kunnossa.Treenasin ahkerasti ja lihakset alkoivat näkymään kivasti...Sitten tuli pieniä mutkia matkaan,sairastuminen etc joka laittoi mut lähes makaamaan puoleksi vuodeksi.Ja sillä oli seurauksensa...
Anyway,nyt kolmannen jälkeen tuntuu että kilojen tiputtaminen on vielä vaikeampaa.Mulla on säännöllinen lääkitys mutta en tiedä vaikuttaako se mitenkään tohon asiaan.Käsitys on että vaikuttaisi mutta uskon että pääsääntöisesti kyse on mun elämäntavoista.Lähinnä syömisestä.

Pitää vaan jatkaa sinnikkäästi.Ei,en mä laihaksi halua.Haluan olla terveen ja hyväkuntoisen näköinen.
Tässä pieni motivaatiokuva;

Hah,olisikin tuollainen kroppa!

Näillä mennään,huomenna taas apinanraivolla spinninkiin ylittämään mukavuusalue ja sitten kiertikseen.:)

-Laura-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti