tiistai 4. syyskuuta 2012

Hätsipötsejä sekä pipo

Kyselin pojilta että mitä he haluaisivat mun virkkaavan.Olen vain likalle tehnyt niin oli poikien vuoro.
Vastaus oli "Tee niitä hätsipötsejä".
Ok,tiesin Angrybirdseistä sen verran että siinä on semmoinen punainen pallomainen lintu,vihainen sellainen.Pikaisen googlettelun seurauksena sain tietää että on muitakin hahmoja.:D Kyselin että mitä niillä tehdään ja pojat kertoivat että niitä pitää heitellä.
Mulla on pienenä ollut hernepusseja,joita heittelin,joten päätin tehdä herneillä täytettyjä angryjä.
Tälläisiä niistä sitten tuli :D





Ja kun ilmat alkavat hiljaksiin viiletä niin likka tarvitsi pipon.En ollut sellaistakaan ennen tehnyt,tosissaan kun olen ihan aloittelija näissä jutuissa.Kaikkea pitää kuitenkin kokeilla.;D
Nooh,ainakin tuli mittojen mukaan tehtyä.Purin ton pipon varmaan kolme kertaa ja meinas hermot mennä.:P

Mitäs tänne muuta...Perusarkea,su iltana olin spinnaamassa sekä kiertiksessä.Ohjaaja testas mun vatsalihakset ja ne ei ole vieläkään palautuneet.Eli en oikeasti saisi vieläkään tehdä vatsoja,se ehkä selittää sen miksi aina kun yritän niin viiltää ihan kamalasti.:/

Ja mun aivan ihana mies osti meille sormukset,ollaan siis menty kihloihin.Häistä puhuttu sen verran että muutaman vuoden päästä,pitää säästää rahaa kun on pirun kallista järjestää häät.:O Mä en ole ikinä kuvitellut meneväni naimisiin,nyt vasta kun siitä ollaan puhuttu jonkin verran niin on alkanut tuntumaan siltä että se olisikin aika ihana juttu.En siis ole haaveillut naimisiin menosta pikkutytöstä lähtien,niin kuin monet ovat.Mä itseasiassa angstasin todella kauan ja ilmoitin kaikille että en ikinä mene naimisiin.Syynä se että sitten on vaikeampi erota.XD Mutta rakkaani on nostattanut mussa ehkä sellaisia "häähaaveita",ihana mies kun on.<3
Kihloihin meno ei varsinaisesti ollut romanttinen tapahtuma,haluttiin niin.Meillä on sen verran arkiromantiikkaa että se riittää.Paljon enemmän arvostan sitä mitä meillä on joka päivä,hellyyttä ja kauniita sanoja.Vaikka kuinka väsyttäisi niin silti kiukuttelun jälkeen muistetaan se minkä takia me ollaan yhdessä.
Tunnen oloni prinsessaksi mieheni rinnalla,voin sanoa että olen löytänyt todellisen aarteen,joka puhuu ja pussaa.Ulkonäöstä ei ehkä uskoisi kun on tommoinen iso,tatuoitu ukkeli.;)
Mutta minun oma rakas se on,ihanin mies maan päällä.<3

-Laura-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti